Nekad Lime4lif3 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lime4lif3

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161888239/

Ditt Hex-ID: 1100001479f4def (Hex)

Vad är din discord tagg? lime4lif3

Vem var det som bannade dig? Mattsson1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-06 233204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag copbaita ganska reält och för att jag va väldigt lallig och för att jag gjorde suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo jag åkte för bi meko när jag såg att det va massa poliser och då åkte vi fram och fråga om meko hade öppet till en polis och då sa dem ja och då åkte vi fram till poliserna och då sa dom till os att avlägsna och då gjorde vi det och sedan åkte fram igen och hållde på så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt aktig ban jag förtjänar den och jag förstår varför jag blev bannad vill ändå över klagga för att jag älskar att göra roliga sinarion o ch jag va väldigt lallig och det finns inget och skylla på men jag hade tråkigt och ville gö något och jag ber om ursäkt för mittt betende och hoppas ni go tar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va länge sedan jag blev bannad kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag jag hade kunnat dra därifrån och inte stört sinariot och iställat åkt där ifrån och gjort ett annat sinario som kunde varit seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska lalla mer även om jag har tråkigt eller nån annan anledning och hoppas på att ni förstår att jag ber värkligen om förlåtelse och jag kommer inte gö om det igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka