Accepterad Lime4lif3 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lime4lif3

Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad heter du på discord? lime4lif3

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skolan slutar olika tider beroende på vad det e för dag jag har ganska mycket fritid så jag spelar typ 8 - 9 timmar vardagar och typ 15 - 14 timmar på helger och dagar där jag har lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ganska länge jag har ju lämnat discorden ganska många gånger för att jag har byt konton så men jag har ju varit medlem i 2 år och lite mer.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1108101332822405131/1113427883965288518/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgift att vara typ en hjälpande hand till staffsen typ som hålla koll på folk typ som lallare och annat och se så att dom håller sig inom reglerna. En server vakt e en vakt för servernh som håller årdning om någon behöver hjälp eller annat om vi säger att jag ser en grabb blir rdmad så revar jag ju han och bannar den personen som döda han. Så en server vakt håller ordning och reda då på servern så att ingen bryter mot reglerna i tex sinarion.

Varför vill du bli servervakt på servern? JO jag vill bli server vakt för matt jag har mycket fritid och jag gillar att hjälpa till på servern så att ingen bryter mot reglerna. Och som sagt så gillar jag att hjälpa folk för att jag tycker att det e roligt och för att jag gillar att göra folk glada. Och som sagt jag har mycket kunskaper och jag kan mycket kommandon som gör det lite roligare

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är ju typ som att man revar sig själv för att vinna sinarion eller annat och korruption e att man utnjutjar sina perms till något annat typ tar betal t ingame pengar för att reva någon eller att du får betalt eller du får en bil ingame för att banna denna person och man kan sammanfatta det på ett sätt. Typ som om någon skriver i ooc du får detta om du bannar han och sen revar mig. Och sv vakten gör det då e det ju korruption för att han gör det för något och abuse för att han gör det med sina perms som inte ska användas till sånt. Och abuse kan även va att man utnjut´jar sina perms för att vinna ett sinario. Och därför e det viktigt att en sv vakt alltid har bevis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka