Nekad Lime | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lime

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864396580/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Lime #6835

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Linus och är 20 år gammal och ska fylla 21 år. Jag kommer från Västerås. Jag är trevlig, snäll och hjälpsam. Min mamma och pappa var poliser och möttes inom polisen men dog när det var en skottlossning 2009. Jag har växt upp i en fosterfamilj. Jag tycker om bilar och vill bli polis.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för jag kommer spela mer på servern och spela seriös RP. Om jag inte blir whitelistad kommer det inte vara lika kul för man kan inte få jobb utan whitelist.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill bli polis och då behöver man vara whitelistad.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis berättade om den för mig och jag började spela och har nu 112 timmar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska bli polis och ha väldigt kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja lite rocket league.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka