Accepterad Lime. | Ban Överklagan [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lime.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
250
Reaction score
17
Anticheat Ban-referens
System: FiveGuard
Ban-ID: 5439

Berätta vad som hände Jo, jag och en kollega (jag är polis) körde på motorvägen påväg till eventet vid IKEA för att kolla läget där. När vi börjar närma oss så börjar jag lagga pågrund av mängden personer där. När lagget slutar så kan jag inte köra bilen, kan alltså inte röra min gubbe så vi rullar långsamt in i vägräcket, sen så fort jag kan börja röra mig igen så blir jag anticheat bannad.

Här har vi klipp på händelsen: file:///C:/Users/hlw20/Videos/SteelSeries%20Moments/Shared%20Clips/Moments-clip-from-Mar-14-2026.mp4

Tar du ansvar för det du blev bannad för? I det här läget så tar jag inte ansvar för bannen, jag har inte gjort något fel, har inte haft något mod. Bara NVE grafikmod (som gör spelet lite finare) och ett ljudmodd som gör att vapnen låter lite häftigare.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag vet inte riktigt, kanske ta bort grafikmoddet och ljudmoddet, men känner inte att det har varit något problem tidigare.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en trogen spelare, jag fuskar inte och jag försöker bara bidra till rolig och utvecklad rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag helt och hållet

Här är klipp på händelsen: file:///C:/Users/hlw20/Videos/SteelSeries%20Moments/Shared%20Clips/Moments-clip-from-Mar-14-2026.mp4

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka