Nekad Limbu | Medlem ansökning[L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Limbu

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271826238/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Limbu#9952

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär en ung kille från 20 - 30 års åldern som har haft en krånglig relation med sina nära och kära förr, men det har blivit bättre nu. Han gillar sporter och är nyfiken på att upptäcka de städer han flyttar till. Han försöker vara snäll mot alla personer han möter, men om någon börjar hetsa mot honom så håller han inte tillbaka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde få bli medlem eftersom att jag kommer tillbringa min tid till att vara en så bra medlem som möjligt och jag ska göra mitt bästa för att få alla som kommer i kontakt med mig att ha det så kul som möjligt och jag ska göra mitt bästa till att följa reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag kommer in på servern så kommer jag att bidra med bra arbetskraft/arbetsvilja och jag kommer att bidra med mycket omtänksamhet. Jag kommer också göra mitt bästa att behålla rp:n för alla omkring mig och jag kommer rapportera till discorden om jag ser någon som bryter några regler .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul/bli nöjda. Man ska inte vara egoistisk och man ska tänka på hur det kan gå för motparten.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade igenom olika svenska rp servrar och såg Unive, gick in och kollade reglerna och tyckte att den lät kul.

Tillbaka