Nekad liltar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liltar

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199176234444/

Vad är ditt namn i verkligheten? Xander Jonasson Sundell

Vad är ditt discord namn? xanderjs #3116

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2006

Berätta om din karaktär. Magnus Johansson är en man som är 26 år gammal, han växte upp i en familj med en ensamstående mamma. Han`s pappa lämna dom när Magnus var väldigt liten. Han är 50% svensk och 50% alban. Han är ny anställd reporter men skulle vilja leta efter andra jobb där han får okej lön så han kan hjälpa sin familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med trygghet och kan även hjälpa till om något händer inne på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en väldigt rolig server på grund av att det är extremt många som är inne på servern och många som kan vara inne på servern. Den har även många fina bilar vilket också är kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern igenom att jag alltid tyck om att titta på när streamers spelar och hittade servern igenom cosmo.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli anställd som polis eftersom jag tycker att det ser väldigt kul ut att vara polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att nå en ny nivå på mitt rollspel och hitta nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar bara för jag tycker den är den roligaste.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka