Nekad !lilskantz | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

!lilskantz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088132794/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Nudlar🍜#3196

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Larsson han är 58 år gammal hans favorit mat är billys pan pizza och pilsnerkorv. Bosse jobbade som föredetta polis innan hans fru gick bort. och när Bosses fru Agneta gick bort i covid-19 så blev Bosse deprimerad och började göra lite små bus som sedan gick över till grövre kriminalitet som sedan han fick fängelse av i 1år och 2månader efter det så är han mega lat och softar i sin svettiga soffa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att det käns som en bra server som jag skulle vilja fortsätta utveckla min rp på samt att jag kommer vara mkt online

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara så seriös jag kan och försöka lalla så lite som möjligt. jag ska ha en bra rp nivå då jag har sett på streams att det e väldigt mycket lall vilket inte är kul för nån av parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska gå in i ett scenario bara för att jag ska vinna. utan att låta dem andra ha kul i scenariot och låta dem vinna

Hur hittade du Unive? jag har spelat 2021 och i somras och sett på lexty/drobz streams

Hade kunnat vara mer utvecklad men annars är den bra tycker du borde få en chans som medlem

Tillbaka