Accepterad lilscyte | Ban överklagan [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lilscyte

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chazychazy/

Ditt Hex-ID: steam:110000111846fa5

Vad är din discord tagg? chazy#2865

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har pratat med en support om anledningen till denna ban då jag var mycket förvirrad när jag fick reda på detta. Anledningen jag fick var "Det som hände var att du gick och började tjuvkoppla någons bil rakt framför ögonen på han/hon/hen" detta är ett helt felaktigt påstående och väldigt orättvist enligt mig, jag ska berätta varför.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg ifrån piren i min mekonomen bil (är anställd på mekonomen). Jag skulle åka till vår verkstad då chefen behövde hjälp. När jag svängde ut ur piren så krockade jag med en svart bil, båda kom i hög hastighet runt hörnet. Jag stannade omedelbart för att kolla så att allt var bra med dom. Efter som att jag är mekonom erbjöd jag mig att laga deras bil efter krocken. Dom tackade ja till mitt erbjudande. Efter detta frågade jag dessa två män i bilen om att öppna sin huv så att jag kan laga bilen. Dom sa nej och att dom inte kunde. Jag frågar då varför. Dom säger att dom inte har nyckel och då undrar jag om dom har snott bilen. Dom svarade med nej, vi är FBI. Därför hoppade jag in i bilen lagade jag den från insidan eftersom att jag inte kan laga en bil igenom en stängd huv. Därför satt jag mig i bilen för att reparera den. Det ser ut som en tjuvkoppling när man sitter i en bil och reparerar den men så dum är jag verkligen inte. Har min egen bil och finns absolut ingen anledning till att jag skulle tjuvkoppla en FBI bil (vilket inte ens går).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta absolut är en felaktig ban eftersom att jag anklagas för att ha tjuvkopplat en bil vilket jag verkligen inte har gjort som jag förklarade ovan. Så det ändå detta handlar om är att jag inte vill bryta mot regler som sunt förnuft så jag lagar bilen från insidan istället för att laga genom huven vill inte är rimligt. Han ville inte öppna huven och gjorde vad jag kunde för att hjälpa till ändå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd i 10 dagar för sunt förnuft. Jag hade glömt att svänga av vägen och öppna motorhuven när jag skulle reparera min bil. Detta är något jag självklart lärt mig av vilket visas i denna situation. Efter misstaget jag gjorde här så glömmer jag aldrig att ha en öppen motorhuv medans jag reparerar en bil. Det är jätteviktigt eftersom att det är väldigt overkligt för mig att laga en bil som har en stängd huv. Denna ban blev snabbt överklagad och godkändes.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första så hade jag kunnat göra lite långsammare på vägen så att krocken inte skulle ha hänt men jag hade brottom till min chef för att jag inte ville göra han beskviken och låta han slita själv inne på verkstaden. Sedan så ska jag inte sätta mig och laga bilar från insidan när dom inte vill öppna huven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, i framtiden kommer jag inte att laga några bilar ifall dom inte kan öppna huven. Jag har lärt mig att ser ut som tjuvkoppling att laga bilar ifrån insidan vilket kan skapa mycket förvirrningar. I framtiden så kommer jag att lämna ifall det inte vill vara hjälpsamma och öppna deras motorhuv när jag ska hjälpa dom och reparera deras bil.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka