Nekad Lilrazz | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Crizixt

Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? lilrazz

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Rasmus föddes på landet en kall vårdag. Han var det första barnet till en lärare och en arkitekt. Redan som liten var han nyfiken på världen och älskade att vara ute i naturen.
När han blev äldre började Rasmus intressera sig för vetenskap och teknik. Han spenderade mycket tid i sitt rum, läsande om rymden och teknologi. Trots att han var blyg, hittade han en nära vän i grannens dotter Anna, som delade hennes intresse för vetenskap.
Rasmus var en duktig elev och älskade skolan. Han valde att studera astronomi på universitetet och deltog i flera forskningsprojekt och praktikplatser på observatorier runt om i landet.
Efter examen började Rasmus arbeta på ett observatorium där han gjorde flera upptäckter inom exoplaneter. Han blev känd för sitt arbete och började inspirera unga människor att följa sina drömmar inom vetenskapen.
Även om Rasmus fokuserade på sin karriär, hade han nära vänner och en stabil relation med sin barndomsvän Anna. Han träffade också sin partner på observatoriet, och de delade en passion för kosmologi.
Rasmus mötte många utmaningar, men tack vare stödet från sina vänner och familj övervann han dem. Hans största framgång var att bli en respekterad forskare och inspirera andra att följa sina passioner.
Vid 23 års ålder är Rasmus en framstående forskare inom astronomi och fortsätter att utforska universumets mysterier i unive city

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med unik och rolig rp, då jag har rpat lite innan så jag kan grunderna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna ska ha roligt i scenariot och att du själv inte alltid behöver vinna scenariot för att det ska va kul. och inte bara för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan dem reglerna servern har, t.ex. PG är att man inte ska bete sig som att man är övernatulig (alltså aldrig få ont t.ex.) RDM (random deatmatch) är att man dödar någon utan anledning och inte har ett bakomliggande scenario som stödjer ditt dödande, VDM (vehicle deathmatch) är när du använder ditt fordon som ett vapen, Meta Gaming är när du tar information från t.ex. discorde för att använda ingame och din karaktär egenkligen inte vet, Sunt förnuft är att du ska tänka som du gör i verkligheten alltså realistisk rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har rpat ett litet tag så jag kan grunderna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka