Accepterad LilPimp | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilPimp

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebasthian

Vad är ditt discord namn? lilpimp03

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär vid namnet Billy Andersson är en mycket bilintresserad man som gillar snabba bilar samt gamla bilar som är lite mer sällsynt att se i dagens samhälle. han är en mycket driven person som tycker om pengar och vänner. Han har en mycket drivande personlighet och är villig o kämpa för att lyckas i livet. han hade en tuff uppväxt med mycket fattigdom och orättvisor men han hade iaf sin bästa vän och även bror Leif Andersson vi var alltid med varandra och stöttade varandra genom våran tuffa uppväxt utan föräldrar, i framtiden vill Billy ha allt de han inte fick som liten och vill dela det med sin bror Leif

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med en rolig samt kreativa cenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte har någon betydelse ifall man "vinner" eller "förlorar" ett scenario utan att det viktiga är att man skall ha haft det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Några exempel på era regler är, VDM som står för Vehicle Deathmatch som exempelvis kan vara att jag är ute o kör min bil och kör på människor utan nån anledning alls och tar inte konsikvenserna utav det, sen har ni powergaming det kan vara att man till exempel är med i en bilkrash och man spelar som att ingenting har hänt man spelar inte skadad ingenting man går där ifrån som att ingenting hände nyss sen har ni regeln copbait och den regeln går ut på att man försöker trigga polisen att jaga en typ sladda runt brevid en polisbil eller köra från rött när polisen står precis brevid än

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har en del erfarenhet inom rp har spelat på unive tidigare för ca 3 år sen så jag skulle säga att jag har god kunskap hur man beter sig och vad man får och inte får göra inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är en gammal unive spelare har spelat mååånga timmar på er server har goda förutsättningar när det gäller god rp kunskap och regler

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka