Nekad LilPimp | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilPimp

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebasthian

Vad är ditt discord namn? lilpimp03

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min Karaktär kommer spelas som en bil intresserad kille som drömmer om att lyckas i livet karaktären kommer gå vid namnet Billy Andersson han har varit på vift i 2 år drygt men hittade tillbaka till unive, Billy har en bror vid namn Leif Andersson som oxå har varit i staden förrut, billy andersson har en vision med sitt liv att bli en framgångsrik person som har många vänner. hans bakrund kommer från tidiga unive staden där han och leif andersson drev en advokatbyrå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har ca 2års erfarenhet av Rp spelande så har jag goda kunskaper om hur man beter sig och hur man skapar ett bra cenario samt hur man ska spela rp för att de ska bli en hög rp nivå, men jag kommer försöka skapa en bra och rolig rp spelande på serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att få vinna utan de går ut på att kunna spela satt de blir ett bra rp cenario och då går de inte alltid att vinnna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming- är när man tar information från annat än spelet till exempel discord att jag sitter i ett samtal med en vän som berättar att han har blivit tagen av polisen och säger det i discord o då åker jag dit direkt utan att få veta det i spelet tillexempel . Powegaming- att man ska spela som de vore ditt egna liv att krockar du i höga hastigheter så ska du inte kunna ställa dig upp o bara köra vidare utan rpa som att du har blivit skadad. VDM- Är när man kör över männiksor med ett fordon så man måste tänka på hur man kör annars kan man köra över mäniskor

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp jag har spelat på Unive tidigare samt provat massa andra serverar till exempel Centic Velo Begrip

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skulle vara kul att få komma tillbaka till min hemma server igen efter 2års uppehåll på rp spelande samt att få komma igång igen på en vettig server

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka