Nekad LilPimp | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilPimp

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878335437

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebasthian

Vad är ditt discord namn? sebbe#2789

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från Norrland som är 19år heter Billy Andersson och är bror med Leif Andersson. Billy är en glad och sprallig grabb som har ett stort intresse för motorer och tycker gärna om att få dela det med andra. Billy Andersson är en grabb som drömmer om att få jobba med fordon. han är även väldigt klumpig och brukar alltid hamnat i klister till slut för sin klumpighet. han är även en väldigt modig grabb.
Billy har en stor erfarenhet av fordon så som bilar och motorcyklar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna server för jag tycker det är en välldigt bra server, Har spelat på denna förut. och för att majoriteten av mina polare spelar på Unive i dagsläget och jag skulle mer än gärna vilja vara med o spela med dom.
Servern har bra staff och resonabla regler enligt mig oxå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP eftersom jag är en erfaren RP spelare, och en rolig Rp mycke skratt och känslor inblandat i min rp i många fall, är en erfaren RP spelare så det kommer inte komma med några missförstånd :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att de spelar ingen roll om man vinner scenariot det som är i huvudsak är att man har kul o Rpar bra och fair för alla motparter

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för drygt ett år sen och spelade där ett bra tag tills en dag där jag tappade lusten med att spela tv spel, Men nu är jag tbx och vill gärna komma in igen o lira med mina gamla vänner som finns på servern.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka