Accepterad LilPimp | Medlem ansökning | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilPimp

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878335437

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebasthian

Vad är ditt discord namn? sebbe#2789

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Billy Andersson. Och är 22 år gammal. Min karaktär härstammar ifrån Norrland med sin broder Leif Andersson som några månader sedan flugit tillbaka till staden Unive efter en härlig sommar semester i Bahamas. Billy Andersson är en mycket glad och energi fylldgrabb. Billy har ett mycket stor intresse för fordon utav alla dess slag och drömmer om att få vara en mycket högt uppsatt mekaniker och Billy gillar gärna att dela med sitt bil intresse till andra. Billy har nu som mål i denna staden efter att ha tagit en liten paus på Bahamas att återgå till dem gamla vanorna som mekaniker och köra på som han innan gjort. Billy är även en väldigt klumpig person och råkar alltid hamna i kniviga situationer även om han inte har uppmaningar till det

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag just ska bli medlem på denna servern är för att jag tycker om denna servern men inte kan ta mitt RP:ande till nästa nivå då man blir lite låst som ickemedlem samt att jag vill kunna skaffa roliga whitelistade jobb för att kunna skapa en rolig och social RP för både mig själv och dem andra på servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som jag tidigare nämnt så kommer jag att kunna bjuda på en rolig samt social RP till folket på servern, kommer även att kunna bidra med platser på whitelistade jobb så att det alltid finns en extra man vaken för jobbet om någon skulle behöva ha hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte spelar någon roll om jag förlorar eller vinner då det bara handlar om att skapa roliga senarion på servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via mina kompisar då dem spelat här en längre tid

Hittar dig inte i discorden, skulle du kunna skicka ett PM till mig?
Borenstam#0640

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka