Accepterad Lilopeak | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilopeak

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lionel

Vad är ditt discord namn? Peak27

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon Stabbe

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, aggressiv och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft en bra uppväxt, alltid haft mat på bordet, rik familj och bra betyg. Men han ville inte jobba 9-5 utan han ville göra något större, han började sakta men säkert hänga med fel folk och en dag så hamnade pistolen i hans hand. Han ville inte göra det men det ändå han tänkte på var pengarna, han gick fram till måltavlan blundade och bara sköt. Detta gjorde han till en ny man, han insåg att ifall han som springpojke kan tjäna så mycket på ett mord, vad skulle han tjäna som gängledare? Han framtidsplaner är att styra och ställa kriminella sidan världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och rolig rp, bra bemötande och situationsspel som gör upplevelsen roligare och mer realistisk för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej ska spela bara för att vinna utan låta båda parterna ha roligt, man måste inte vinna varje scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var väldigt ny till fivem så pratade jag ooc väldigt mycket eftersom jag inte förstod regeln, men jag lärde mig till slut vad det var och konsekvenserna till det. Jag har självklart förstått regeln nu.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm- random deatmatch, alltså att man dödar eller slår någon utan en bakomliggande anledning. Vdm- vechile death match, att man använder sitt fordon som ett vapen t.ex köra på någon med en bil.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej, kan vi inte göra något åt saken. Det är 11 dagar kvar tills mitt discord konto blir 6 månader gammalt.

Hej, kan vi inte göra något åt saken. Det är 11 dagar kvar tills mitt discord konto blir 6 månader gammalt.
Ja, om du verifierar dig i vår discord server. Annars får du vänta tills ditt konto är 6 månader gammalt.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka