Lilopeak
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199488764479/
Ditt Hex-ID: steam:11000015b1b0a3f
Vad är din discord tagg? peak27
Vem var det som bannade dig? William07
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de tycker att jag fear rpa.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra från mitt gäng var påväg mot vårat gänghus sen gick våran bil sönder och då började vi springa till vårat gänghus och då träffade vi på dem och allt var helt chill mellan oss. jag sprang med mitt vapen ute eftersom dem väckte misstankar. dem visste inte vilka vi va men från ingen stans började en av de skjuta och då snubblade jag av mina skador tidigare skador men jag hann ställa mig upp fort och jag märkte där och då att ingen annan riktade mot mig och att han va lite längre ifrån, så med tanken att jag hade mitt vapen i min hand så valde jag att skydda mig själv genom att skjuta tillbaka.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är verkligen en felaktig ban eftersom att jag klart och tydligt hade tid för att agera jag hade också en av mina vänner som stod på stand by lite längre bort ifall något skulle hända. han hade inte heller så mycket social rp eftersom han inte sa ett enda ord till mig varken i bilen eller när han hoppade ut. han sa inte heller till mig att lyfta händerna, han började bara skjuta åt min riktning och missade alla skott. detta klassas som shoot on sight som philip320 väldigt tydligt pratat om igår på kriminell mötet. ifall det jag gjorde klassas som fear rp borde varje närstrid också klassas som fear rp.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig hänt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ju kunnat ta upp mina händer men jag tycker att de bara blir tråkigt för min del, dem bara kör för sin egen vinning. tyvärr kan jag inte ändra på det som hände men jag ska ha det i åtanke till nästa gång.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte skjuta i ett underlägset scenario och bara ge upp.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000015b1b0a3f
Vad är din discord tagg? peak27
Vem var det som bannade dig? William07
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de tycker att jag fear rpa.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra från mitt gäng var påväg mot vårat gänghus sen gick våran bil sönder och då började vi springa till vårat gänghus och då träffade vi på dem och allt var helt chill mellan oss. jag sprang med mitt vapen ute eftersom dem väckte misstankar. dem visste inte vilka vi va men från ingen stans började en av de skjuta och då snubblade jag av mina skador tidigare skador men jag hann ställa mig upp fort och jag märkte där och då att ingen annan riktade mot mig och att han va lite längre ifrån, så med tanken att jag hade mitt vapen i min hand så valde jag att skydda mig själv genom att skjuta tillbaka.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är verkligen en felaktig ban eftersom att jag klart och tydligt hade tid för att agera jag hade också en av mina vänner som stod på stand by lite längre bort ifall något skulle hända. han hade inte heller så mycket social rp eftersom han inte sa ett enda ord till mig varken i bilen eller när han hoppade ut. han sa inte heller till mig att lyfta händerna, han började bara skjuta åt min riktning och missade alla skott. detta klassas som shoot on sight som philip320 väldigt tydligt pratat om igår på kriminell mötet. ifall det jag gjorde klassas som fear rp borde varje närstrid också klassas som fear rp.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig hänt
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ju kunnat ta upp mina händer men jag tycker att de bara blir tråkigt för min del, dem bara kör för sin egen vinning. tyvärr kan jag inte ändra på det som hände men jag ska ha det i åtanke till nästa gång.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte skjuta i ett underlägset scenario och bara ge upp.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja