Nekad lilminggs | Medlem ansökning[k10m01}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilminggs

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? lilminggs

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. han heter kalle johannson och är född år 2000 han är en väldig ivrig kille vill ha saker gjort snabbt och gillar inte när det inte går som han vill. han kommer i början jobba som sjukvårdare men kommer sen att tröttna på det och gå den kriminella vägen som hans barndom vänner har gjort. han var uppväxt i solna och hade det tufft då han var dplig i skolan och bråkade mycket kalle fick i en ung ålder skickas till hvb hem pågrund av att hans mamma är alkolist och hans far var död.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra till en rolig rp där många kommer tycka om att rpa med mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara tänka i ett scenario att vinna själv ist ska man göra det till en kul grej och rpa som att det är påriktigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vdm, rdm, powergaming, metagaming, suntförnuft,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat på många svenska servrar men främst usa servrar då jag var höggt uppsatt i en server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag skulle säga att jag kan rpa bra och inte är en lallare som många är

Nekad.
Anledning: utveckla Berätta om din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka