Nekad LilManBone | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilManBone

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163536631/

Ditt Hex-ID: steam:110000147b874f7

Vad är din discord tagg? LilManBone#9648

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Capt323ure.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte upförde mig i det ärendet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och chillade det vanliga liksom. Jag är på torget och går till garaget och ska ta min bil men den är trasig så jag ska ta en Cykel till mitt gänghus men det var en grabb som kaxade mot folk så jag frågade vad hans problem är. Han börjar slå mig på TORGET och dödar mig (Rdm) och han tar min glock, skott, telefon ( Han var inte krim bara medlem) och allt som jag hade på mig. Jag var MA när detta hände så jag ressade mig själv och började skrika på honom och sa vad håller du på med och lite sånt, senare så är jag så dum så jag börjar prata om 320 och hur detta inte är okej (OOC då) jag viste inte om jag skulle skriva "Hoppa medboragare 1" i OOC då så jag började prata OOC in game. Då en annan medlem på unive såg detta och frågade vad mitt Discord namn var, Jag svarade samma som på fivem alltså LilManBone. Senare när jag var live blev jag perma bannad från discord senare FiveM servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var bra jobbat av 320 då och jag ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad tidigare för att jag gjorde /sme BRB då det var min FÖRSTA dag inom rp och jag visste inte riktigt hur man rpade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit i OOC "Hoppa Medborgare 1" och tagit det därifrån istället för ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag kommer inte göra samma misstag igen som jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår. Jag förstår även om ni inte unbannar mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka