Accepterad LilM | Medlem ansökning | Dreamer

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 11466
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 11466

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198997846359/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Oskarsson

Vad är ditt discord namn? LilM#5992

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ilija Jurkovic och är 24 år alltså född 1997 och jag planerar att han ska va kriminell. Ilija hade det svårt under sin uppväxt då han växte upp utan pappa. Han var stökig i skolan och bråkade och hamnade i slagsmål ofta. Han var ute och gjorde småbrott som t.e.x han stal kläder, elektronik, cyklar och mer som han sedan sålde och på så sätt tjänade pengar. Han hade ett kriminellt tankesätt redan som barn vilket gjorde att det gick snett för honom. Som barn var han väldigt aggressiv och han hamnade mycket i bråk vilket har följt efter till vuxen ålder. Han är väldigt lojal mot familj och vänner och det har han varit sen barn. När han var 15 åkte han in på ett sis i 1,5 år och det blev bara värre när han kom ut. Han började göra personrån på märkeskläder, mobiler, plånböcker osv... som han sen sålde vilket han försörjde sig och sin mamma på men det var och hade alltid varit tufft och ont om pengar när dem bodde i förorten. Han var och är en väldigt känslokall person men har stor kärlek för sin mamma och stor lojalitet mot familjen och vänner samt att hans vänner är som familj för honom. Han har alltid tyckt om bilar, fotboll och pengar. Det har varit hans mål i livet. hans favorit bilmärke är mercedes och han drömmer om en c63 amg. Han som liten drömde om att bli fotbollsproffs men han gick den andra tuffa kriminella vägen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag rpar med ett sunt förnuft, Jag tycker själv att jag är bra på rp, Jag kan följa regler och kan ta kritik, Jag håller mina riktiga känslor utanför rp så om jag t.e.x skulle bli arg på någon i dc skulle jag slrig någonsin ta det in game, Jag är väldigt mogen för min ålder och det är något jag får höra ofta vilket gör att jag ligger nog på en högre nivå när det gäller rp och sunt förnuft osv... Jag är bra på att lära mig av mina misstag och ja vill alltid förbättra mig, ja kommer bidra med bättre rp, scenarion, roligare rp och alltid en kul person att umgås me i unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det jag älskar med unive och det som får mig att fastna för just eran server är den höga rp nivån, RIKTIGT BRA SCRIPTS, erat engagemang i servern och dess mående, bra staffs, bra regler, en bra och jämn nivå när det kommer till kriminella och lagliga, många alternativ när det gäller jobb, bilar, kriminella verksamheter och intressen.

Hur hittade du Unive? Jag har under en lång tid letat efter en bra server med hög rp nivå, många spelare och bra staffs och ja såg unive så ja gick in och kollade i dc server och tyckte att detta verkade som en RIKTIGT bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina största mål när det gäller rp är att alltid förbättra min rp, att lära mig av mina misstag, kunna ge mig själv kritik och se vad jag gjort fel för att kunna lära mig av det, ett stort mål är också att kunna prestera så bra som möjligt när det gäller rp, att rpa för scenarion och inte bara för makt och pengar utan att även delta och skapa så bra scenarion som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? 1. Göra mitt bästa inom rp 2. Att vara känd som personen som är riktigt bra på att rpa 3. att skapa så bra scenarion som möjligt 4. att faktiskt lyckas med det min karaktär gör 5. Att jag faktiskt fortsätter spela här ett bra tag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på unive och det kommer nog bara va unive då alla andra servrar är antingen tomma eller bara allmänt dåliga.

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka