Nekad Lillraggarn | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillraggarn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Amadeus.

Vad är ditt discord namn? jag heter lillraggarn på discord.

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan ohlllsoon

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan växte upp i en småstad där möjligheterna var få och drömmarna stora. Han lärde sig tidigt att livet inte alltid är rättvist, och för att ta sig fram behövde han vara både smart och snabb. Efter några år av struliga val och dåliga beslut bestämde han sig för att lämna sitt förflutna bakom sig och börja om i en ny stad – en stad där han kan bygga upp något eget. Nu har Jan kommit till unive med en vilja att skapa sig ett namn. Han är inte rädd för att arbeta hårt, men han vet också att ibland måste man ta genvägar för att lyckas. Om det blir lagliga affärer eller något mer skuggigt återstår att se, men en sak är säker – Jan är här för att stanna, och han tänker göra vad som krävs för att överleva och trivas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerat och genomtänkt RP där jag spelar min karaktär på ett realistiskt sätt. Jag gillar att skapa intressanta scenarion, samarbeta med andra spelare och utveckla både min egen och andras historier. Jag är också bra på att anpassa mig till olika situationer och se till att RP blir roligt och spännande för alla inblandade. Oavsett om det handlar om vardagliga möten, affärsuppgörelser eller mer dramatiska händelser, strävar jag alltid efter att hålla RP seriöst och underhållande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid försöker "vinna" eller ha övertaget i ett scenario, utan istället fokuserar på att skapa en bra och trovärdig RP-upplevelse för alla inblandade. Det handlar om att vara öppen för att ens karaktär kan misslyckas, göra misstag eller hamna i svåra situationer – precis som i verkligheten. Genom att tänka på helheten istället för bara sin egen karaktärs framgång blir RP mycket mer dynamiskt och roligt. Till exempel, om min karaktär blir stoppad av polisen, kan jag välja att samarbeta eller försöka slingra mig ur situationen på ett sätt som ger poliserna en chans att spela ut sitt RP ordentligt. På samma sätt, om jag är en kriminell och blir rånad, kan jag välja att spela ut en realistisk reaktion istället för att alltid försöka vinna tillbaka kontrollen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag strävar alltid efter att följa reglerna, men jag är medveten om att misstag kan hända, särskilt när man är ny eller om det uppstår missförstånd i en situation. Om jag någon gång skulle bryta mot en regel, skulle jag ta ansvar för det, lyssna på feedback från administratörer och se till att inte upprepa misstaget. Reglerna finns för att skapa en bra RP-upplevelse för alla, och jag tycker det är viktigt att förstå dem ordentligt. Därför är jag alltid öppen för att lära mig och förbättra mitt spelande.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Respektera andra spelare: Behandla alla med respekt och undvik trakasserier, diskriminering eller stötande beteende. Följ RP-principer: Håll dig inom din karaktärs roll och agera på ett sätt som är realistiskt och trovärdigt inom spelets värld. Inga orealistiska handlingar: Undvik att utföra handlingar som inte skulle vara möjliga eller rimliga i verkligheten, såsom att utnyttja spelmekanik på ett orealistiskt sätt. Använd inte otillåtna hjälpmedel: Mods, hacks eller andra verktyg som ger orättvisa fördelar är strikt förbjudna. Följ serverns specifika regler: Varje server kan ha unika regler gällande till exempel vapenanvändning, fordon och ekonomi.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det finns något mer att säga förutom att jag är taggad att på rpa med er

Nekad
Anledning:
Din text är skriven av AI.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka