Accepterad lillpillow | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillpillow

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
åkVad är ditt namn i verkligheten? anton

Ditt discordnamn: .lilpillow

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? jag har mycke erfarenheter inom staff jobbet och jag kan bemöta folk på ett bra sätt och med respect. har varit delägare på en gammal server för hyfsat länge sedan och då fick jag mycke kred att jag var en bra staff. så kan mycket om jobbet och jag är inte feg att banna folk om man gör regelbrott så är de regelbrott spelar inte roll vem man är eller vilket regelbrott. och jag tycker att jag är mogen till detta jobbet de är många som bruka säga att jag är mogen till att bli helper/staff. och kan nästan alla regler finns så många men brukar läsa dom men har hyfsat dåligt minne men jag kan reglerna i alla fall alla basic regler

Vad tycker du inte fungerar på Unive? rpn kan bli lite bättre är mycket onödiga skottlosningar och bara allmänta dålig rp ibland sen finns de folk som har vädligt bra rp men de finns folk med mindre bra rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? specca mycket vet att staffs speccar mycket men då får dom en till som kan hjälpa till kommer specca mycket på skottlosningar,bank rån och allmäna rån. och specca på sjukhuset gäng hus och piren och torget där de finns mycke lall och de med gäng hus är de många som tar förgivet att där kan man lalla på utan att få åtgärder

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? de är jätte viktig att agera professionellt annars kommer folk tro att du lallar och då kommer staff teamet se lite lalligt ut och då blir de inte så bra. så de är mycket viktigt att vara professionellt och vara mogen. och hur man agerar professionellt är TEX de är en lallare på vi tar piren så ska man kunna prata med han på ett bra sätt så ksk gör så att han slutar lalla. så ord är viktigt för att vara professionell.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har ju då skola så på vardag slutar jag ca 15 så slutar lite tidigare på nån dag men när jag kommer hem så kommer jag nog sätta mig vid dator och göra staff arbete till ca 22:00 ksk lite pauser i mellan men sedan ksk rpa i 1 timme sen går jag nog och lägger mig men ksk 1 timme rp och lite där mellan men mesta ska vara staff arbete brukar gå och lägga mig 00:00 med då tror jag att jag kommer nog bara göra staff arbete då men jag är såklart uppe mycke längre på helger

Hur länge har du spelat på Unive? ca 10-9 månader sen 13 februari i alla fall då joinade jag dcn

Har du tidigare erfarenheter som staff? har varit sv på servern men har varit delägare på en gammal server där folk tycke jag var bra så jag har mycke erfarenheter inom staff arbete så kan hyfsat mycket skulle jag säga

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim ansvarig för att de är ganska mycket jobb och jag gillar att hjälpa med annat med och samma med jobb ans

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka