Inaktuell lillpillow | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillpillow

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anton

Vad heter du på discord? .lilpillow

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har alltid velat hjälpa till de va därför jag blev sv och nu känner jag att jag vill börja hjälpa till mer, Och nu har jag lite mer tid att läsa ansökningar och saker tycker sånt är roligt att hålla på med nätterna och ibland efter skolan kan jag läsa ansökningar och ta några intervjuer och saker i nån timme sen rp i nån timme sen vid 20:00 igen så kan jag börja läsa och ta intervjuer. så kort svarat så vill jag hjälpa servern att få in bra och pålitliga spelare

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för att ja de är en bra fråga men jag är en nattuggla och som sagt jag vill hjälpa till mycket, jag är pålitlig har mycke fritid är snäll men kan fof vara ganska hård, har ganska mycket erfarenhet av staff jobb och medlemskapst intervjuer och ansökningar, oich kommer läsa dom noga så de inte är kopierade,lalliga. jag tycker att beskriv din karaktär är den som man borde kolla på nogast men sen så klart så är alla andra frågor lika viktiga. tror MAs kan speca så kommer nog göra de ofta speca nya medlemmar se till så dom sköter sig och sen om MAs kan ta report så kommer jag göra de också ofta så om man kan kalla de så kommer jag göra mycket staff arbete/Ma arbete

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska ha en bra ton inge dryg låta personen ta sin tid men inte för långt tid så dom inte söker på google
men man ska alltid har respekt mot folk. man ska bemöta folk som man själv vill bli bemöt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att jag tar in pålitliga personer inte några lallare. men jag kommer vara sträng men inte för sträng,§

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? kunna rpa, inte lalla veta alla grund regler

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att läsa några ansökningar per dag ha koll på medlemmar och se till att dom inte bryter regler

Hur ser din aktivitetet ut? på veckodagar slutar jag skolan ca 15:00 kommer hem kanske 15:40 sätter mig vid datorn ksk 16:00 och då kan jag läsa och ta intervjuer och sånt och på lov brukar jag vara hemma men ibland blir det att man ska någon stans men de brukar inte vara så länge och på helger brukar jag vara hemma också men åker också till fjäll men de är mycket sällan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag är sv men den kommer väll tas bort bara och bytas utt?

hälsningar från lil pillow

roller

medlem

krim

Donator++💸

sv

f.d

sicarios

cosa nostra

hellraisers

securitas
image0_4.gif