Nekad Lillooo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lillooo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Vuorio

Vad är ditt discord namn? .h3aven#8211

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Theo Ray Lopez Och Han är 22 år Gammal Och kommer ifrån Spanien Men Han är uppvuxen i Sverige, Han Är Älskvärd Kille som Älskar att hålla på med Bilar Och att Umgås med vänner o familj, Han Hade en svår uppväxt sen han va 10 för, att hans familj Dog av Kriminella Personer, Och då tänkte Theo då att han ville Börja plugga inom Polis ,För Ett år sen så la dom ner Angående hans Föräldrar som blev Mördade, Men Senare Så Gav han upp och flyttade till backs till Spanien igen för att plugga vidare Till Polishögskola i Spanien. Theo, Älskar att vara med folk o lära känna andra, som sagt han Älskar att hålla på med bilar, vänner, Datorspel, Osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra på ett fantastiskt sätt till serverns rollspel genom att använda min kreativitet, samarbetsförmåga och engagemang. Här är några sätt jag kan bidra till att förbättra rollspelsupplevelsen för alla spelare:

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt agerar och tar beslut som gynnar den andra sidan eller konkurrenten i situationen. Istället för att enbart fokusera på att uppnå dina egna mål och segra själv, väljer du att använda din kunskap och förmåga för att göra det mer utmanande och spännande för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har löst era regler: Exempel på 5 regler är t.ex 1. RDM=När du dödar någon utan en anledning, 2. VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen 3. Powergaming=Om du blir påkörd och du ej rpar på dina skador. 4. Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas. 5. NLR=Om du t.ex blir dödad och du går tillbaka till den personen och kidnappar den eller något annat liknande, du får ej komma ihåg vem som gjorde det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Det har jag!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag följer All regler jag vet Konserkvenserna ifall jag skulle göra något Som är inte tillllåtet, Jag Är en trevlig person, Omtänskam Och pratsam!

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla din karaktärbeskrivning. Du får ansöka igen om 24h.

Tillbaka