Nekad lillmowgli | Ban överklagan [Savox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

StamZ

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199066990465/

Ditt Hex-ID: 110000141f74781

Vad är din discord tagg? mowgli JR#4165

Vem var det som bannade dig? Al3x

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är avstängd för lallare/VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag backade på en person och sen att jag lallade runt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle fiska med min kompis och sen åkte jag till piren parkeringen och då åket jag fel så kom det en springandes som jag ej såg så jag råka backa in i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel för jag tänkte inte mig för när jag backade för hade bråttom till sjukhuset för att jag skulle hämta min kompis

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag åkte med tre st och den ena peka finger åt en och vi sa några elaka saker.
jag snodde en annas bil.
blivit jagad av polisen 2 gånger
blev tvingad att åka med en annan så han körde in i ett gäng personer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka mig för och kolla åt alla sidor om det kommer någon bakom bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska tänka mig för och kolla om det springer någon bakom min bil

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka