Nekad lilllgård | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilllgård

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon.#5742

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Tjena Min karaktär Heter Leon Johansson hans favorit intressen är bilar sport och hänga med polare nu vet vi lite om hans intressen nu till Leons historia... Leon växte upp i en bra ungdom då hans föräldrar var snälla mot han gav han den ungdomen alla barn ska få möjligheten att få. Han började skolan och i början tyckte han att skolan var väldigt enkel osv han klarade av hela lågstadiet men bra omdömme i Svenska samt matte Men han vart väldigt nervös när han hörde att man ska ha nationella prov i 6an eftersom att han hade de i 3an då tyckte han de var väldigt enkelt men när han hade prov så ta han ett djupt andetag och gjorde sitt bästa de gick väldigt bra han fick ett A på ett svenska prov och ett c på ett matte prov och han blev väldigt nöjd. Han klarade 6an väldigt bra han började 7an och de tyckte han inte var nåt speciellt med de han tyckte att högstadiet var väldigt enkelt efter som att han hade bra betyg i allt. Så han kände att högstadiet kändes att de gick riktigt snabbt tills han skulle välja gymnasim. De hade han bestämmt sig för fotbolls gymnasium redan i 4an så han tog fotbolls gymnasiet. Han tyckte de var riktigt kul i hela gymnasiet han skulle börja jobba då började han först jobba på en meckonomen efter som att han gillar ju bilar och så han jobbade där i 1 år sen kände han att han skulle börja spela fotboll och sen började han spela fotobll hela tiden och sen däs har de bara fortsatt...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med gott intryck och försöka rpa så gott jag kan och försöka hjälpa till med försöka göra så att rpn blir med seriös i vissa scenarion så alla spelare i unive känner sig trygga i sin rp och jag kommer att försöka att om de Tex är ett dåligt rp scenario ska jag försöka att skruva till scenariot så de blir mer seriöst scenario.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha kul i ett scenario även om motparten vinner scenariot i Tex ett bankrån butiksrån eller liknande.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom streamers och mina kompisar. Streamer Tex drobz.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka