Nekad lilllgård | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilllgård

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? lillgård#3814

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Tjena min karaktär heter Leon Johansson Hans barndom var väldigt bra han hade snälla föräldrar som tog hand om honom bra. När han började dagis så träffade han massor med nya kompisar som följde med han upp i skolan sen. Efter ett tag när dem hade börjat skolan så började han få fler kompisar. Han började i 4 och skulle byta skola då hamnade han med en mobbare i klassen som var på Leon hela tiden. När Leon började 6 fick han nog Leon slog till mobbaren de vart ett slags mål båda var blodiga i ansiktet. Sen forsatte de så typ 2 gånger varje vecka när Leon började 7an 8an och 9 an insåg han att om alla ska vara taskiga på mig kan jag lika gärna bli en taskig människa de var där de började gå snett för han i livet han började slåss ofta och sno grejer men de blev ju så klart konsikvenser när han gick ur skolan vart han en tjuv han snodde saker slog folk osv där började hans kriminella liv och de vart bara värre och värre för Leon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med gått intryck och bra rp och försöka allt vad jag kan för att de ska bli en bra rp upplevelse på servern så att alla kan känna att dem hör hemma. Jag kommer också bidra med att försöka hjälpa dem som är nya till rp specielt till unive då de kan bli svårt efter som att Unive är en server med väldigt mogen och seriös rp server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ha kul även om motparten vinner i ett Scenario TEX butiksrån

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom mina kompisar och fivem listan samt streamers

Nekad, utveckla ditt resonemang kring frågan ''Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?''

Låser & flyttar till arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka