Nekad Lilleskuttt | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskuttt

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198875136247/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Lilleskutt#6005

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2007

Berätta om din karaktär. Selle Sins. Jag är ursrungligen från Sverige. Båda mina föräldrar är från Sverige de heter Maria och Joakim. På fritiden gillar jag att hänga med borsan Cesar . Vi gillar att göra ALLTING med varandra. När jag inte hänger med Cesar hänger jag med mina goda polare, Kenny och Don Carlos, han är också ganska snygg. Jag gillar jordärtskockssoppa jag fick min insperation från en kokbok i min farfars källare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag vill ha bra rp spelare och folk som brukar alvar med rp inte folk som lallar och sånt sen vill jag också hjälpa folk med rp så dem kanske också ansöker till medlem som jag gör nu. Jag vill att alla ska få bra rp upp till 100% sen vill jag att alla staffs ska tycka om mig jag gillar alla staffs på servern och det är också därför jag vill bil medlem på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp inget alla t.ex. rdm, vdm eller powergaming kommer jag inte hålla på med. kommer göra roliga scenarion och jag vill att alla jag rpar med tycker jag rpar bra. Sen i framtiden kanske jag till och blir server vak så jag kan hjälpa servern upp till 100% jag vill också uppnå mitt intresse med fiveM på just unive för jag tycker alla som är kriminell brukar allvar med allt som händer i det kirminell scenariona.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man t ex låter en oplposition vinna i ett senario för att bidra till rp upplevelsen.

Hur hittade du Unive? Min Polare, Celleboy. Han spelar mycket roleplay och han hjälper mig förstå hur allting fungerar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka