Accepterad Lilleskuttt (Hugge)| Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleskuttt

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198875136247/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Lilleskutt#6005

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2007

Berätta om din karaktär. Dr. Selle Galten Sins. Selle är ursrungligen från Sverige och flyttade till staden som liten, båda föräldrarns är från Sverige de heter Maria och Joakim. När han flyttade till staden var han ursrungligen en doktor som älskade att hjälpa folk, djupare och djupare ner i kriminella krettsar för att kärna pengar till sina arbetslösa föräldrar som supat hela Selles liv. En stor vändpunkt i hans liv var när han var för första gånen träffade sina ny goda vänner Kenny och Don Carlos. Kenny och Carlos hade länge varit stora delar av den kriminälla sida av staden och Selle fick sitt första jobb som springare åt Kenny. Ju mer Selle hängde med Kanny och Carlos desto längre drogs han ner i deras krättsar. Han hoppade av sitt jobb som läkare och Kanny lärde honom hur allt gick till i staden. Kenny lärde också Selle allt han behövde veta om bilar så att han snabbt kunde laga en bil i nödsituationer. På fritiden hänger Selle antingen med min brorsa Caesar och gymmar eller med sina goda polare, Kenny och Don Carlos och langar droger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar att RP jag vill jag som medlem kommer hjälpa folket och göra en stor skillnad i Unive Rp man ska kunna lära sig om vuxna livet och lära si hur RP IRL som verkligheten typ man måste lära sig mycket med saker in game man ska inte lalla det blir bara kan och konsekvenser man ska alltid ha rolig när man Kör Rp men man ska och lära sig hur samhället fungerar och hur de jobb och allting fungerar. man ska bete sig när man Rp in game och riktiga liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag sätter färg på tillvaron. man ska kunna hjälpa folk min karaktär bidrar till lagar och regler och man ska kämpa mot kriminalitet som min karaktär ska ha han ska ha hel normalt live och leva han tycker om att hjälpa folk och an gillar att bestämma han vill bilda sitt liv på nytt sätt här Sverige han vill öppna nytt liv med sin familj och allting

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man t ex låter en opposition vinna i ett senario för att bidra till rp upplevelsen.

Hur hittade du Unive? Min Polare, Celleboi. Han spelar mycket roleplay och han hjälper mig förstå hur allting fungerar

Godkänd muntlig, Välkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka