Nekad Lilleskutt2 | Medlem ansökning (Kurden4)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Haiz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? lille_skutt32

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2010

Berätta om din karaktär. När Åke var liten som då han var 10 år och hans pappa som heter Kalle Carlsson som jobbade på ett jobb som heter Stans och press företag (Saab) som svetsar bilar och lastbilar. Men mamman då Stina Bengtsson som undrar för att Kalle blev helt plötslig jätte rik och hade 2 miljoner på en vecka. Men helt klart var familjen jätteglad men… 1 år senare.. En kväll sa Kalle att vi ska flytta till Dubai!!!. De var jätte glada den sekunden men sen kom då han bror Elias som var 16 och han va 11 år på att mina kompisar… Hur ska vi träffa våra kompisar och och alla och Elias hade sommarjobb, en flickvän och snart ett hus för då Kalle va rik. Det skildes och det men det sista ordet som Elias sa var att jag kommer tillbaka älskling… Dem flyttade till dubai fick privatskola i huset för husen va 8638 kvadratmeter. (hade man velat ha irl) Men en natt vaknade Stina att Kalle gjorde nåt. Hon undrade så hon smög fram och såg att Kalle sorterade cannabis och knark i påsar för att sälja Stina, sa vad gör du.. han sa inget och gömde det. Hon sa Du vet jag har sätt allt och han sa jag kan förklara och hon sa det är slut Kalle han sa nej nej nej det va inte meningen och han ramlade och satt sig på knäna och sen sprang fram till Stina men en pistol mot hons panna. då vakna Åke och Elias som va nu 18 år och 13 år och Elias springer fram och tar pistolen från pannan och Kalle avlossar på Elias och dör. Men hans flickvän fick besked att han dog och sen senare så fick Elias så mycket ångst och hoppade och Åke sa hoppas dem träffar varandra i himmlen men tillbaka till Åke . Stina och Åke försöker hjälpa men Kalle står och gråter och fattar inte vad han har gjort. Sen så tänker Kalle varför lever jag hejdå hörni och skjuter sig själv i huvudet… Nu finns bara Stina och Åke. Det var droger de blev rika av. Och nu har Åke och mamman flyttat till Unive men mamman ligger på sjukhus nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktiv och bra rp jag kommer försöka få ett bra jobb ingame. Jag vill komma tillbaka till unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv inte bara ska tänka på sig själv och tänka på andra motparterns vinst så det blir ett bra rp scenarion. Det är väldigt viktigt att tänka på bådas scenario och inte spela om makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja absolut

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat många olika servers men och jag har spelat på unive 3 gånger innan och det är för att jag har slutat när jag tyckte det blev mycket lall men nu börja det bli mycket bättre och det ska bli kul att äntligen spela på unive igen!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag tänker nu men kanske kan fråga nått på intervjun<3

Nekad,Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Du får ansöka om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka