Accepterad Lilleroy123 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleroy123

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? VILLE

Vad är ditt discord namn? LILLEROY

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär består av en person som heter ali. När han var liten var han med om att hans mamma tog självmord eftersom hans ena bror dog i en jordbävning i turkiet. han blev såklart väldigt ledsen och genomgick en svår deppression vilket ledde till att han inte mådde något bra. Det gick utöver hans pappa som också började må dåligt eftersom hans son var så ledsen. så han tog också självmord. och ali mååde ännu sämre. Ali försökte ta självmord ett antal gånger men har ångrat sig i sista sekund . Efter en andra jordbävning i en annan stad än där ali bodde så ville han fly landet då hamnade han i staden unive. Ali hade svårt att passa in eftersom han visste inte vad han skulle ta sig till i sin nya stad. Därför fick han missbruksproblem eftersom han var så stressad. men fick seean hjälp på sjukhuset efter att han ville komma bort från drogerna. Han bossate sig där och genomgick en utbildning på komvux där han lärde sig svenska och hur man beter sig bland folk för han hade svårt med det eftersom han hade tagit droger. sedan gick han utbildning till mekaniker och började som lärling på mekonomen. Sedan blev han befodrad och är nu chef över mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med välutvecklade och roliga scenarion både som kriminell och icke-kriminell. Jag kan även bidra med en seriös rp-nivå och inget lall,(Det förstör grejen med rp).

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda aprter ska kunna vinna i ett scenario och att man inte spelar för att bara du ska kunna vinne och framförallt att det ska vara roligt för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM. att man inte ska slå eller skjuta en person utan anledning om det inte finns ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på flera olika servrar och har runt 150timmar inte jättemycket timmar men har spelat med flera som har över 2000 timmar inom spelet och det har hjälpt mig att lära mig mer inom spelet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en lugn person och väldigt seriös soom person

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka