Nekad Lilleputt | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleputt

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022427514/

Ditt Hex-ID: 11000013f4f4d7a

Vad är din discord tagg? johnbob#4018

Vem var det som bannade dig? Rashx

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det såg ut som jag försökte vdma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt på piren i min epa med min polare när en kille kom fram och påstod att jag hade kört in i hans BMW vilket jag ej hade gjort isåfall var det Dscync då jag knappt såg någonting på piren. Jag sa till killen nej och om jag hade gjort de att de inte var meningen. Han ställde sig då framför min bil och började då sparka på den. Jag sa till han men han slutade ej så jag bestämde mig för att köra på han lite lätt bara så att han trillade omkull. Han ställde sig då upp och började sparka igen. Sen helt plötsligt vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det är en felaktig ban då jag hade goda anledningar att "köra på han" då han hade sparkat på min ett flertal gånger. Det där med att jag repade killens bil kan jag förstå men som sagt så gjorde jag ej det i mina ögon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var så länge sedan att jag ej minns men vet att jag tagit lärdom från de Och lärt mig mer om rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ej köra på killen antar jag även fast han sparkade på min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att ta det försiktigt vid piren och inte köra på folk oavsett va de gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka