Nekad Lillen_451 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen_451

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed jasin

Vad är ditt discord namn? Lillen451

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmedjasin 2000 09 04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, rolig, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed jasin kommer från Ghana och kom till Sverige vid ung ålder med sina föräldrar. Han bodde i ett rätt så utsatt område men hade det bra hemma, med många syskon och familj runt om honom blev livet mycket bra trots hans förutsättningar. Nu som tjugofemåring har familjen rätt så höga krav på Samuel som det först födde syskonet han är, de höga förväntningarna och kraven får honom att känna sig osäker på vad han egentligen vill göra med livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös RP och en god miljö att spela RP på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag t:ex gör ett rån så måste jag tänka hur detta scenariot ska bli så bra som möjligt för båda sidorna och inte bara tänka på att vinna i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som innebär att random slå eller döda andra spelare utan någon riktig anledning till ett tidigare scenario. VDM innebär detsamma som RDM fast du använder dig av ett fordon som ett vapen. Powergaming innebär att du exempelvis inte gör ljud eller reagerar med skador i en bilkrock. Sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kommer på vid tillfället, men återkommer om det om jag går vidare till intervju:)

Nekad.
Anledning:
försöker bli medlem på annat discord konto fast du blev nekad på det andra

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka