Nekad Lillen_191 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen_191

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? lillen_0

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Andersson är en väldigt driven, person han har varit mycket aktiv inom krim och bil intresset, han har gått igenom mycket i livet, Men om man ska snacka om han intresse om bilar osv så har han en just nu en starteck som bil. men bakom allt så har han varit intresserad av mycket krim eftersom att hans föräldrar har varit med i mc gäng. men det senare tiden så har han tagit en paus från hans liv bakom unive han har inte varit i en enda stad och bara varit i thailand och festat och mycket mer. Nu tar vi hugo uppväxt, När hugo växte upp så var hans mamma och pappa var med i ett mc gäng dom var mycket borta och gjorde hyss till och med hugo var med där, Därför så har han fått intresset. För honom så har han
varit en väldigt smart och Snabb tänkande person han har varit med och hjälpt till mamma och pappa med mycket saker inom deras mc gäng, Men i skolan så var han ändå en bra person han hade mycket vänner och vara med och tyckte att det va kul. men ibland så var det jobbigt. Efter 10 år började han vara med i mc gänget och vara med och driva. hugo har ett bra hantering av stress eftersom han har varit med mamma och pappa med mc gänget. han kan bli ganska arg väldigt enkelt när saker inte går som det ska. Några av han favorit saker är att köra bil och har det bra med live......

Vad kan du bidra med till serverns RP? hugo kan bidra med fler scenarion och bättre RP i scenarion han medverkar i, har även spelat på andra servrar innan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta den andra personen vinna situationen, på ett realistiskt sätt. Har man en pistol mot huvudet så ska man inte spela tuff osv utan man ska som i verkligheten bli rädd för sitt liv. Göra vad man kan för att ta sig ur situationen på ett annat sätt än att dra fram en pistol och göra det till ett overkligt scenario. Inte alla scenarion är vinster och det måste vi alla vara medvetna om..

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått servern regler. VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen, METAGAMING innebär att man använder sig av information som du inte vet i spelet, FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv...

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, har spelat här många gånger tidigare och varit staff här osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar fiveM...

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka