Nekad lillen_151 | Ban överklagan [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen_151

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199250469324/

Ditt Hex-ID: 76561199225652787 (Dec) 11000014b6c4633 (Hex)

Vad är din discord tagg? krille 151#0243

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: hpdryx Anledning: slåss framför securitas Går ut om: 1 dagar 23 timmar 55 minuter Placerad av: BubbleGum

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför att jag själv gjorde ett misstag att slå framför securitas och att dom skulle gripa mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ville köpa en bil men bilen som jag ville köpa fanns inte i lager så de va en kille där inne som svärde åt mig o slog mig sen jag ba jävla bög o gick ut o securitas där och dom hade gripit en person jag ba shit vrf e du gripen då samma kille som hållde på mig där inne i saras sen när jag går till securitas då killen som hå¨llde på mot mig håller på att slå mig jag ba ajj o sånt och rpade på skadorna sen när jag skulle slå han så griper securitas mig o jag säger varför griper du mig när de var han som slog mig sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså de va liter av båda först o främst så gjorde jag fel de va att jag gick efter securitas men ändå lite fel att banna mig för att slå när jag it gjorde de det och 2 dagar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var när jag var nyborgare och it kunde något om servern och kunde it ens rpa så bra men nu så har jag lärt mig lite mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde gjort lite annorlunda att inte ens gå efter väktarna kuinde ba skitit i och gå efter dom men kille som slog mig hela tiden borde få ban för de va han som slog mig hela tiden och så blir jag istället bannat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gå efter dom o bara låtit securitas vara ifred o låta dom sköta sitt jobb

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår upp till 100%

Jag kommer att neka denna då jag anser att du inte lockade till dig Securitas och starta ett scenario bara för att. Du har ingen anledning till att starta ett bråk bara för att ”bilen” inrökte finns i lager. Så gör man inte i verkligheten liksom. Du förstör RPn när du håller på sådär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka