Accepterad lillen_151 | Ansökan till Servervakt [BubbleGum, MediaMarkt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen_151

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? kirellos

Vad heter du på discord? krille 151#0243

Ange ditt födelsedatum 14 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar måndag till fredag 14:00 till 02:00 och helgerna 18:00 till 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen 10 januari

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har haft typ 15st men då var det när jag var ny börjare på unive men nu har förbättrat mig o fått bättre rp o blir it lika mycket bannat

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? en sv som hjälper till i servern och hjälper support o staff att göra sitt jobb en person som kan alla regler samt en vanlig spelare som har en roll som hen ska kunna hantera för att kunna utveckla servern + att hjälpa staffs att få bort alla lallare och regelbrottare. Och sv är en som it är staff som går noclip men servervakt är en som ser och är i scenariot och ser sv att han gör fel så gör han /kick id o anledning eller /svban och anledning

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? därför att jag tycker det är bäst så att börja med servervakt sen från de höjer jag sen mig upp till medlem ansvarig sen höjer jag mig mer o mer och jag har aldrig varit servervakt men jag kan mycket om just servervakt för jag vert mycket vad dom just gör asså /kick eller /svban därför tycker jag att jag e lämplig som servervakt

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som kan alla regler samt kan goda kunskaper för att kunna bära på rollen "servervakt". en person som it lallar som har bra kunskaper om just servervakt osv... och bara man har en vän så ska man it sitta o sv-abuse och jag tycker om man vill bli sv så ska man kunna mycket om abuse tillixempel sv-abuse att man har en vän han säger ey bror kan du ressa mig eller kan du ge mig skin släng bort de där tänk smart om du vill ha sv så ska du följa reglerna om din vän säger gör de där säg nej ska it göra så att jag förlorar min sv så tycker jag.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt När man bär på en roll "servervakt" så ska man behandla rollen så gott man kan, man ska göra allting rätt och kunna reglerna för att bära på rollen, sv abuse är korruption inom servervakt som tillixempel att man revvar sin vän utan anledning ändå om de din vän låt personen ha klipp o kolla igenom de om de va felaktig så kan han it få ress. Detta är sv abuse o skulle vilja undvika detta
Anmäl

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka