Accepterad Lillen_1 | Beslut Överklagan [zqzqzqzqzq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lillen_1

Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
6
Ditt discord namn: l1illen / men hete massi / massimannen innan.

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad för typ av beslut gäller det? gorilla ped / medlem /. Men nu har jag medlem o krim vetefan hur jag har det - de jättekonstigt verkar ha fått tillbaka mina roller men har ej min gorilla ped o 2025 medlem.

Vem/vilka tog beslutet? ngn medlemskaps ansvarig. Fick bara ett pm att alla mina roller blev indragan och de var en ma.

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag gjorde en - rep på scorzy och skrev att han var en jobbig unge. Drf fick jag alla indragna roller.

Hur är beslutet felaktigt? asså jag tycker det är överdrivet att dra alla mina roller. De kunde timoutat mig. Nu i efterhand kan jag tycka det var väldigt onödigt att göra den rep men jag tycker ej alla mina roller ska rycka för det. Jag anser ju att inte bör vara ma då han inte agerar professionellt i sin roll.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: asså det finns väll bevis på min - rep i portalen. Samt har jag pms med toris och 320. Jag har även swish bevis på det jag har donerat för såsom gorilla och ped. Men vill tilläga att detta är ett bra tag sedan. Ungefär 2-3 månader sen. Men har väntat med att skicka in beslut överklgan eftersom jag har varit utomlands och gjort mycket nu i sommar.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Och en sak jag tycker är konstig är att. Ma verkar plockat mina roller men sedan så ngn dag efter tagit bort poängen eller ngt. Tycker det är jätte konstigt hur mina roller bara togs bort. Han ma verkade också jätte korrupt och har säkert pratat med scorzy själv och så har de dragit mina roller. Behöver ni ngn swish bevis eller bevis att detta är massi/massiamnnen är de bara kolla mina föredetta ansökningar / staff ansökningar där jag skrivit varje gång att mitt dc namn är massimannen/ massi

Tillbaka