Inaktuell Lillen54 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getithowyouliveit.

Icke Medlem
Meddelanden
156
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad heter du på discord? diddylover69_.

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill hjälpa servern på ett bra sätt och tycker att alla borde få en chans att rollspela på UINVE, då i några sammanhang har jag försökt att få ett par av mina vänner att komma med och spela unive men då det tog väldigt länge att få ett svar på deras medlemskaps ansökan. (fick faktiskt veta nyligen att det finns mer än att man bara tar hand om medlemskaps ansökningar som medlemskaps ansvarig).

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag tycker att jag är väldigt mogen och då jag tar regler seriöst och tycker att rollspel är väldigt kul och vill att alla som spelar på unive har det kul men fortfarande vill att folk ska följa reglerna och vara seriösa

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag skulle bemöta folk med lugn ton och förståelse så att de kan känna att de kan vara säkra med staffsen på UNIVE

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det en större roll som att vara medlem på unive skulle vara typ som ett pris att man har haft så bra svar och bra forum ansökan att man får spela på en server som unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?
Att man ska vara en seriös spelare men också kunna ha kul på servern men också att man ska vara lite glad att man är medlem på unive PGA att man var så duktig i en intervju och på sin ansökan att man har blivit medlem på en server som unive

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man får hjälpa folk att spela på unive och stoppa folk som lallar runt på servern och det tycker jag är jätte häftigt att man får hjälpa folk att spela på unive och att man kan hjälpa till på servern

Hur ser din aktivitetet ut?
Jag är väldigt aktiv på unive på dem dagar jag inte kommer plugga så spelar jag 5-6h per dag och andra dagar då jag måste plugga så spelar jag cirka 2-3h.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Tack för att du läste min medlemskaps ansvarig ansökan! och förlåt för dem korta svaren.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka