Accepterad Lillen123 | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen123

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247015952/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? L..#0001

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafe Kanta och är 19 år gammal och kommer från Chile med en utländsk pappa och en svensk mamma, han levde upp i ett bra och litet samhälle där han levde hur bra som helst. Som liten var Mustafe väldigt omtyckt och hade många vänner som han hittade på mycket med. När han fyllde 15 år skaffade han sig en a traktor därav intresset för motorer. han är en skämtsam person som älskar att sprida glädje och ha kul med sina vänner men så fort något väl står på spel blir han seriös. Han lever själv och tycker om att hålla på med bilar och motorcyklar. Han är smart och snabbtänkt och är väldigt bra på att lösa saker snabbt. Syftet med min karaktär är att sprida så mycket glädje till folk och ha kul med vänner samt att skaffa ett jobb och försöka leva och försörja sig själv. Mustafe söker kärleken och hoppas att hitta den i just denna staden. Något som är väldigt bra med mustafe är att han är så omtänksam och bryr sig om andra men det som kan vara mindre bra är nog att skämtsam heten kan ta över vilket kan få konsekvenser men oftast tar han sig ur sina problem snabbt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill träffa nya vänner genom rpandet och då kan de bli roligare med en medlems roll så man kan bli mer saker på servern som t.e.x polis,bennys osv. Jag kommer bidra med en bra rp då jag har många år i garaget

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra Rp genom att jag kommer rpa/spela på ett bra sätt tänka mig för innann jag gör något kommer bidra med en bra rpa sått säga som sagt har rpat mycket innann så kan jag kan ganska mycket om de

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra så att den/dom personerna i det scenario som du är med i ska ha så bra rp som möjligt du ska försöka attt göra ett bra scenario från allas hålll sagt säga

Hur hittade du Unive? Många av min kompisar speler här och dom säger attt de är en väldigt bra server som man kan utveckla sin rp på och har svin roligt sen har jag spelat lite innan här som icke medlem och tycker att de verkar som en bra server

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka