Nekad Lillen123 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen123

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247015952/

Ditt Hex-ID: 11000014cb24010

Vad är din discord tagg? Lillen..#9336

Vem var det som bannade dig? William07

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad då jag inte riktig valde att rpa på mina skador när vi flög en liten bitt upp i luften asså jag liksom flög en liten bit upp i luften och då så va de stressigt läge då de va några som hade rånat ett drog ställe och de va impulsivt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dom skrev i twt att de rånades på LSA och då åkte jag ditt med några till när vi kom ditt visade de sig att dom som råna va på platsen men tydligen kännde vi dom och då tyckte vi att de va fel av dom så då planerade vi att kidnappa dom när dom börjar åka så åkte vi efter och då råkade jag trycka lite mycket på gasen och då flög jag en liten bitt upp i luften och då började dom åka fort och då så fick jag panik så jag började åka och då vart jag bannad precis när scenariot skulle börja

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att de ej va en felaktig ban då jag valde att inte rpa på mina skador och bara började åka direkt. Men jag skulle också säga att den va lite överdriven för att vi flög inte så högt som man tror. Men jag förstår fortfarande varför han banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och jag har lärt mig ofta av mina misstag och jag förbättras dag för dag alla bans som jag har fått har blivit överklagade. Men som sagt jag lär mig av mina misstag och kommer ej göra om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat använda mig av /me /sme och Rpat mer på mina skador och kunnat bara höja rpen totalt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig väldigt mycket av denna ban då jag verkligen kommer tänka mig för nästa gång och jag kommer använda /me /sme

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja de förstår jag!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka