Nekad lillen. | Ban Överklagan [yVoltz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen.

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/FilipV09/

Ditt Hex-ID: 11000013ec24879

Vad är din discord tagg? lillen_amo

Vem var det som bannade dig? yVoltz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-25 232953.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde banna mig för att två personer rikta på mig sen sluta andra personen rikta, så de va tillslut en som rikta på mig. och jag väljer att döda båda personerna. och de är fear rp såklart.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän åker runt i en bil, sen kommer ett gäng vi har krig med och pittar ner oss från vägen. då väljer den killen att hoppa ut och skjuta mot oss så jag hoppar ut och dödar han först. sen när han är död så kommer en till full bil från ingen stans och börjar skjutaoch bendammar mig så jag ligger ner men är inte död. sen riktar två personer på mig, sen slutar en person rikta och då går jag upp och dödar dom båda. sen när jag dödat dom va de en kille kvar som jag inte visste om som dödar mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte de var lite felaktigt då dom måste ha metat för de va förs bara jag och en annan bil där och kan inte ha skickat prio när vi skotta mot varann. och jag hade redan dödat en i deras gäng så om jag hade tagit upp händerna hade jag ändå dött för jag döda en av dom. och jag hade inga pengar om dom hade valt att säga vi släpper dig för pengar eller vapen. min karaktär tänkte dö eller döda.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart felaktigt bannad för shoot on sight då jag inte var den första som skotta. (om jag blir unbannad köper jag krim direkt)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat tagit upp mina händer och fortsätt scinariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag ska ta upp mina händer i sånt tillfälle och ta konsikvänserna ingame.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka