Nekad lillen. | Ban Överklagan [luddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen.

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/FilipV09/

Ditt Hex-ID: 11000013ec24879

Vad är din discord tagg? lillen.dwadw

Vem var det som bannade dig? lluddee

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade ett väldigt dåligt beteend inom rpn, han inte tänka innan jag prata jag tänkte att det va karaktärern jag prata med och att de inte skulle blivit såhär har inte spelat på länge så hade inte koll på den regeln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i arresten tjasfa lite med en polis pågrund av att hon inte tog av mina handbojor sen sa hon något till mig så jag va tvungen att kontra med något värre eftersom min karaktär är kriminell och grov i munnen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va inte felaktig, förstår nu varför jag blev bannad i efterhand

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kört för snabbt i torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat vara bättre med språket och inte vara så grov i munnen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte kränka någon tjej på det sättet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka