!Lillen | Ansökan till Staff (Tagen av Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tomtenww

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är Malte.

Ditt discordnamn: tomtenww

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag är värdig rollen som staff på unive eftersom att jag är 1, Aktiv, samt väldigt mogen för min ålder. 2, Jag kan hantera svåra situationer inom ärenden osv. Jag ansåg att jag var var redo att bli en del av staff teamet. Jag har en hel del enfarenhet vilket gör mig till en bra staff. Jag älskar att spela fivem och har faktist tiden till att göra arbetet som krävs för att fortsätta vara staff. Jag tycker att unive är en av dom bästa serverarna som faktist existerar och därför tog jag chansen till att göra ett försök på en staff-ansökan. Jag kommer att göra allt som krävs för att bli en omtyckt staff som spelare tycker om.

Anledningen till varför jag ansöker till Staff är för att jag vill hjälpa till inom communityn och servern. Jag vill hjälpa till på ett så dynamiskt sätt som möjligt för att förbättra denna server. Jag har Väldigt mycket erfarenheter inom staff teamet eftersom jag varit manager på en av sveriges största FiveM servrar. Jag kommer att hjälpa till och bidra med en större och mer välkommen entré till servern och hålla denna servern i kvick. Jag brinner dessutom för att skapa en positiv och engagerande server uplevelse och god spelarbas.

Jag har lärt mig med åren dem viktiga uppdragen och sätt dem stora potential med servrar. Jag ser att unive har stor potential inom FiveM Roleplay community och vill gärna hjälpa till att förbättra denna server. Jag ser att staffsen här är positivt framgångsrika med deras jobb och tar de så seriöst som möjligt. Jag vill också hjälpa till här för att lära mig mer om er inom servern.

Jag personligen vill uppstå som en respekterad staff av staffteamet och ägarna för att mitt namn ska vara positivt och inget negativt. Min vilja är också att kunna hjälpa folk i servern som har svårt eller inte kan det advanserade för att utveckla både på mig och på spelarna runt om mig. Därför anser jag att jag förtjänar Staff-Rollen på Unive Roleplay.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det mesta fungerar på unive. Vi har många anställda inom jobb osv men det jag inte tycker fungerar på dom flesta serverarna är Kriminella-Rollspelet. Dem flesta krim rparna är bara inne för att skjuta lite sen dra från servern men det är inte den typen av Krim-RP jag vill åt. Jag menar på att krim rp som MC Klubbar är en mycket roligare typ av rollspel. Men enligt mig är Unive en väldigt bra server och det mesta rullar på men viktigaste som behöver förbättras är krim rpn vilket inte är ovanligt. Annars rullar allt somsagt på hos unive enligt mig.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag anser att Staff-teamet på unive måste bli hårdare med regler som RDM, Metagaming. Möjligtvis så kan man göra så att kriminell rollen blir lite dyrare för att förhindra korruption, montage, osv. Sen tycker jag att Kriminell-Ansökningar är en VÄLDIGT bra sak då man kan visa sin enfarenhet inom kriminella rollspelet, och på så sätt kan man få in spelare som kan bidra med serverns kriminella rollspel och förbättra den.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Enligt mig ska en staff alltid agera professionellt i sin staff roll och med det med det menar jag att som staff ska man vara en förebild för spelarna och komma med gott exempel för servern. Som staff gäller det att kunna hantera situationer som kan bli stressiga och knepiga och då måste man agera professionellt och förekomma med gott exempel för servern. Vi som staffs SKA kunna detta för att vårat arbete ska ske professionellt.

Det är alltid viktigt att agera professionellt som staff för att se till att spelarna känner sig trygga, samt att dom ska vilja berätta för staffsen, samt hoppa support om det uppstår några problem.

1. Simpla svar, Håll saker simpla det hjälper inte att skriva mycket utan du ska kunna förklara saker på ett smidigt sätt med en god ton

2. Man ska kunna sammarbeta med andra staffs och lösa problem tillsammans.

3. Skydda aldrig dina vänner i support bara för att dom ska ha övertag i ärendet.

4. Bedöm ett ärende på regelbrotten som spelarna har begått och vad personerna har gjort fel. INTE dina känslor och vad du tycker.

5. Undvik att bli provocerad – håll lugn ton även om spelare är arga.

6. Du som staff ska alltid förekomma med gott exempel för spelarna och vara en förebild för spelarna.

7. Håll alltid en god ton, och tänk på vad du säger, vi som staffs ska alltid tänka på vad vi gör och säger och se till att saker vi gör sker professionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer inte att lägga mycket tid alls till att rollspela utan kommer fokusera på min Staff-Roll och vara så aktiv jag kan i support. Just för tillfället har jag mycket i skolan men ska försöka balansera plugget till att ta support, Och lägga ungerfär CA 5 timmar om dan till servern och 2 timmar om dagen till att plugga. På helger kommer jag såklart vara mer aktiv och lägga runt 8 timmar om dagen till servern. Jag är väldigt aktiv och ska göra mitt bästa för att bli omtyckt i Staff-Teamet. Som staff gäller det att ha tiden till att göra arbetet som krävs och som man godkänner till när man gör valet att ansöka om staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2025 men inte varit medlem nu på ett tag. Jag fick medlem samt har köp ped och krim. och ska börja spela på servern igen och nu ge ett försök till att bli en del av staff-teamet här på unive, och försöka se till att serverns regler följs och att servern håller en hög Rollspels-Nivå.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Både ja och nej. Jag har varit blandannat MA på Vation rollspel. Och staff på lavida rollspel. Känner att jag kan mycket men fortfarande en del att jobba på, vilket jag ser fram emot.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd att jobba inom alla dessa områden, har bara pekat ut vilka jag helst skulle vilja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka