Accepterad Lillemanen | Ban Överklagan [ Seppebre ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798876241/

Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51

Vad är din discord tagg? Lillemanen

Vem var det som bannade dig? seppebre

Bild på banmeddelande: Onejjagvillspela.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för regelbrotten Powegaming, Därför att jag flippade med bilen och sa bara "aj" och då tyckte staffsen att de räknades endå som powegaming och jag hoppade ut ur bilen samtidigt alltså så sprang jag och gömde mig i en buske.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad va att jag och en kompis gjorde ett butiksrån och sedan när de va avklarat så skulle vi göra en flykt ifrån butiken så vi kunde fly, Men de gick bra i börjam tills vi kom ut på motorvägen och jag kör in bakom en tomt kör sedan in i ett litet träd och kör vidare endå. Bakom ett staket så flippade bilen och där sa både jag och min kompis bara "aj" men de skulle självklart krävas mer för att kunna springa vidare. För att göra senariot bättre så polisen och kanske även räddningstjänsten kunde komma och blivit roligare scenario för alla. Ifa sprang vidare efter bilen flippade och la mig i en buske efter en liten stund så kommer ett flertal poliser och tar oss. Vi gör som polisen säger och ger oss och inget annat. Sedan ville Utter att vi hoppar support och de gjorde vi. Därav blev jag bannd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Det va jag som gjorde fel och denna bannen ska jag ta på mig! Men jag skriver en banöverklagan för jag vill verkligen få en ny chans igen. Lärt mig så mycket av denna bannen och ska självklart inte hända igen då det svider att bli bannad ifrån en server man verkligen tycket om.

Detta ska jag ta med mig och kunna, Då detta är inom Grundreglerna det ska man kunna som Medlem & Kriminell på Unive. Ska läsa reglerna en extra gång.

++rep Utter & Seppebre som bannade mig dom förklarade i support hur man hade kunnat göra detta bättre och på olika bra sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Kommer inte ihåg alla olika bans. Men jag har några stycken. Speciellt senaste 3 Månaderna, Men jag har lärt mig utav alla olika bans och de är stopp nu. Ska börja bete mig och kunna så enkla och viktiga regler på Unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Mycket, Pratade med staffs i support hur man hade kunnat göra bättre av sig. Vi sa som ett exempel är att sitta kvar i bilen därav så hade man kunnat vara avsvimmad men samtidigt kunna göra större och roligare senario till alla kanske även ambulans & räddningstjänsten hade kunnat komma och bryta ut oss ifrån bilen.

OCH INTE springa ifrån bilen och lägga sig i en buske som skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mycket, Lärt mig utav alla bans jag hjar fått men nu är de stopp! Ska verkligen läsa reglerna en extra gång och komma tillbaka som en bra spelare där inga regelbrott kommer ske. Liksom som jag skrev innan som Medlem & Kriminell ska man kunna dom lätta och viktigaste reglerna, Givetvis alla regler ska man kunna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka