Accepterad Lillemanen | Ban Överklagan (realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798876241/

Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51

Vad är din discord tagg? Lillemanen

Vem var det som bannade dig? RealPaolo23

Bild på banmeddelande: 76320-158f4c6b2007f5e7e647b58af10f9966.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för att jag drog ifrån polisen när dom stannade mig när jag inte hade en anledning till det. Sedan så är jag anställd som polis och inte följde reglerna ur tjänst sedan drog ifrån polisen. När dom fick tag i mig så sa jag att jag va polis och lämnade alla mina polis saker på marken och sa "Sparka mig från detta jävla jobbet nu då" och dom trodde inte på mig men sedan när det kom fram så blev jag intagen och skulle bli sparkad. Men mitt i scenariot blev jag bannad och bannen ligger rätt. Men varför jag skriver en banöverklagan är för att jag vill få en ny chans att förbättra mig och faktist visa hur jag rpar och inte lallandet jag spelade med just då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag körde en stor Merceders Lastbil och sedan kom polisen bakom mig och jag ville inte erkänna att jag jobbade som polis så jag drog ifrån platsen som inte va okej. Som polis både i & ur tjänst ska man följa reglerna speciellt inte dra ifrån dom utan helt anledning. Det kanske hade varit okej att dra ifrån polisen om man är kriminell och har en grov anledning till det. Men just i denna sitvation fanns det ingen anledning till att dra och då blev det automatisk "Sunt förnuft" och det ska man alltid ha i tanken när man RPar. Det är super viktigft för att inte något liknande eller detta ska hända. Detta kommer inte förkomma mer ifrån min sida, Alltså lärt mig och tagit åt mig denna bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Bannen sitter rätt. Men jag skriver denna banöverklagan för att jag vill få en ny chans
för att visa vart faktist min rp nivå ligger.

När jag kommer tillbaka kommer jag ligga på en helt annan nivå. Exempel att bara lyda polisen
och ha mer sunt förnuft i min tanke hela tiden medans jag rpar på en seriös rp server alltså unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, Många gånger. Kommer inte ihåg alla då det är ifrån 2021.

Men har förikommit på typ powergaming när man kör på berg och är kriminell
men har tagit mig lärdom av detta och har förbättrats inom det.

Detta är sista bannen som förekommer ifrån min sida på Unive RP! =)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Mycket att stanna och självklart följa trafikreglerna båda som i & ur tjänst. Skulle jag bli stannad så ska jag inte dra.

Men om vi säger att det skulle hända nu så skulle jag följa trafikreglerna skulle jag bli stannad endå för typ
rutinkontroll skulle jag bara stanna och göra som polisen säger så skulle inget annat hända. Blir bara högre RP
Nivå och mycket mer sunt förnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mycket.

Kommer inte hända igen eller något liknande.
Skulle detta hända igen skulle jag stanna och
följa trafikreglerna.

Alltså det jag har lärt mig är att inte dra ifrån polisen om det inte finns en extrem anledning till det
skulle nästan säga att de krävs kriminell rollen och om man är extremt efterlyst eller något liknande.
som test medlem och jobbar som polis finns det absolut ingen anledning till att dra och väldigt låg
rp nivå ingen sunt förnuft allts.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Godkänt! Men vill inte se att du flyr från polisen igen! Kommer hålla koll på dig. Lycka till i framtiden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka