Nekad Lillemanen | Ban Överklagan (Realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798876241/

Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51

Vad är din discord tagg? Lillemanen

Vem var det som bannade dig? RealPaolo23

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-09 143119.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för jag va polis och drog ifrån dom som stannade mig, Sedan när jag blev tagen så sa jag att jag va polis vilket jag är.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde lastbil, Blev sedan därefter stannad av polisen och jag hade inte körkort och de va inte min lastbil och kört imot rött. Det skulle bidra med stora konsekvenser så då drog jag ifrån polisen som va väldigt dumt. Jag krockar sedan och polisen fick tag på mig & dom tog sedan mig och i polisbilen sa jag att jag va anställd som polis vilket jag är. Det är där jag tror jag blir bannad och kör ifrån polisen när jag är polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Den sitter rätt. Men jag skriver en överklagan för att få en ny chans på Unive.
Detta kommer inte förekomma igen om det inte finns en grov anledning till det och
om jag inte är kriminell. Alltså man ska typ aldrig dra ifrån polisen om det inte finns en
såpass grov anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja några gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att följa reglerna och inte köra ifrån polisen när dom stoppade mig. Samt att jag som polis ska följa trafikreglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

nekad. Anl: Du begick regelbrott, och får lära dig av bannen. Du får göra en ny överklagan imorgon! Samt utvecka mer!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka