Accepterad Lillemanen | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198798876241/

Ditt Hex-ID: 110000131fc2e51

Vad är din discord tagg? Lillemanen

Vem var det som bannade dig? Emilkniven

Bild på banmeddelande: 1212.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för jag gick imot reglen Powergaming, Alltså jag rpade inte på skadorna när bilen flippade och när den landade. Bilen flippade runt och sedan körde jag vidare alltså undvikte skadorna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och en kompis va på koks och skulle råna en som köpte skott, Vilket behövs till ett vapen grabben stannade inte och antar att han skickade en prio när vi va i kanten på bilen och försökte få ut hnm men han visste inget om att vi skulle råna osv. Sedan kör vi då hans grabbar kommer och vi flippar med bilen och landar på hjulen igen men dom kommer och riktar med vapen och då väljer jag beslutet att dra iväg med bilen igen och då börjar dom skotta. Alltså powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, Men vi snackade ut allt man kunde göra om och göra i support. Liksom att de är föraren som driver allt fram osv. De är jag som väljer ifall vi ska ge oss eller så som jag gjorde nu och som visade sig att inte vara okej.

Vi sa då att man skulle kunna hoppa ut ur bilen för att göra ett längre och roligare senario med att bli kídnappade och ställda på olika frågor man kan besvara dom på, Typ "Varför följde ni efter mina grabbar" så får man göra de längre och roligare social rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, 20Gånger har jag blivit bannad! Men jag har lärt mig utav alla bans och mycket inte en enda ban har varit onödig då man har kunnat lära sig utav alla.

Göra om och göra rätt. Utan fel lär man sig aldrig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Snackade men Emil! Men ett av förslagen va som jag nämde över är att man kunde ge sig och göra längre och roligare Social RP med allt som hände. Utan att jag ska dra vidare med en bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Mycket!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajjemän!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka