Nekad Lilleman5555 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman5555

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985064241/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abbee#4367

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Stolt och är 21 år. Albins pappa jobbade jätte mycket med bilar innan jag föddes. När jag precis hade fyllt 4 år fick jag äntligen följa med till pappas bil verkstad och det var då jag började älska att hålla på med bilar. Det var då saker började gå fel. Det var min mamma hon var jag nästan aldrig med för att jag bara ville vara med pappa och hålla på med bilar. Albins mamma gillade inte bilar så mycket och min och min mammas relation blev sämre och sämre det var då hon tog livet av sig. Hon lämnade en lapp på bordet och det stod så här "Hej, Förlåt för det som hände men jag ville inte leva längre pga att vår relation i hela familjen inte var så bra och det gjorde mig ledsen och det kändes som ni skulle ha det bättre utan mig så ni kunde fokusera mer på bilar". Albin blev jätte ledsen men Albin stoppade inte att älska bilar bara för det. Nu när Albin precis hade fyllt 15 fick han en gammal och skruttig bil som Albin skulla få mecka och hålla på med tills han fick övnings köra. efter ett år så var bilen klar och Albin började övningsköra nästan direkt. När Albin hade övningskört i 2 år fick han äntligen sitt körkort. Nu när jag är 18 så skulle jag få jobb på pappas bilverkstad. Och sen rullade tiden bara på och nu är jag 21 och älskar fortfarande bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill vara med i communityt och försöka förbättra saker på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern e bra gjord och inte laggig. Alla lever som ett normalt liv och rpar jätte bra.

Hur hittade du Unive? Jag kollade på en kille som heter COSMO_BT och han kör på den här servern och då tyckte jag att den såg bra ut och ville testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna ha en bra rp nivå och leva som jag skulle göra när jag e vuxen och se vad som händer om man gör något olagligt så jag slipper testa i verkligheten.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rp mycket bättre och köra efter sunt förnuft och ha det jätte roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka