Nekad lilleman1123 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B0GGIE

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? lilleman1631

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter daniel montana och är 26 år gammal han har ett stort intresse av polisen och bilar han har också ett stort intresse av streamin och vara live. daniel vart mobbad som liten men sen nu när han växt upp har han blivit en idol för många då han håller på med lives på instagram och annat. han gillar naturen osv. hans föreldrar har inte varit dem bästa mot han dem stod lixom inte upp fön han men idag är han på sitt bästa humör när han märkt att han kan ansöka till medborgarskap. han är inte så intreserad på att skaffa nya vänner eftersom att han har sin kompis ralf som varit kompis med han sen han var liten och någon tjej tycker han inte att han är så mogen för att få än.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rp då det blir kul från båda sidorna. jag har läst varenda regel flertal gånger vilket gör att jag kan bidra med bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du ska spela för motpartens rp och att du och alla som är med i scenariot ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna ett par flertal gånger och här kommer några exempel: rdm: random dethmatch när du dödar någon utan ett bakomligande scenario. vdm: när du använder ditt fordon som ett vapen för att tex köra på någon. fear rp: när du inte tex spelar rädd när du har en pistol mot ditt huvud. fail rp: när du gör något som bryter emot någon regel som tex som att du inte ens försöker rpa. powergaming när du har omänskliga krafter som att tex köra in i en vägg i 200 och fortsätter köra direkt efter. sunt förnuft när du gör något som inte är logiskt att göra irl som om tex ta en person som gissla mitt på torget eller skjuta mitt på piren.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har extrem mycket erfarenhet efter som jag kört på många olika servers innan denna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla: Karaktärsbeskrivning & Vad du kan bidra till serverns RP.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka