Nekad LIlleMaN1 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LIlleMaN1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118606793/

Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad är ditt discord namn? LIlleMaN#0888

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Benzo och kallas JB och har haft en riktigt tuff uppväxt och mår fortfarande inte bra sen allt som hänt i hans barndom han är inte från Sverige från början han kommer från Albanien men flyttade när han var väldigt ung typ 1 och ett halvt år ungefär plus några dagar hans känslor är väldigt kalla han visar inte så mycket känslor för folk men om han hittar en riktigt broder så gör han det och kommer vara lojal mot denna person men han är ganska iskall och visar aldrig känslor typ är väldigt kaxig om man säger när han ska stå upp för sina bröder han ta alltid kula för laget om man säger så,min karaktärs uppväxt har som sagt varit skit mycket olagligheter osv han hade det även inte bra i hemmet då han blev slagen som liten och var inte så omtyckt i hemmet han drog hemifrån när han var ganska ung runt 15 års åldern och fortsatte kriminella saker då han första gången blev tagen efter han fyllt 17 då han inte var straff myndig än och han visste inte längre var han föräldrar hade flyttat så det hände inte så mycket då det inte var den största saken. Hans intressen är att hänga med sina bröder då han flyttat från Albanien igen för han har varit iväg i 2 år och är nu tillbaka i en ny stad osv så han ska lära känna folk så bra han kan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För vill utveckla rp:n ännu mer för andra och mig själv och kommer dela ut bra rp med sunt förnuft tänkande osv och tycker jag ska bli för att göra rolig rp och utveckla rp:n väldigt mycket och roligt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många som strama servern och många spelare och väldigt bra rp jag har sätt

Hur hittade du Unive? Genom strems och när det var multistaden så spela jag lite med men mycket strema

Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla rp:n ännu mer för andra och mig själv och kommer dela ut bra rp med sunt förnuft tänkande osv

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kanske kriminellt typ gäng eller något liknande när ni öppnar kriminell ansökan då

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte jätte mycket har spelat lite på denna server och har tänkt börja då det blivit mer seriös rp än innan då man blev rdmad 24/7 typ

Tillbaka