Nekad LIlleMaN1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIlleMaN1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? Scott

Vad heter du på discord? .ak#8490

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1635 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på marja-lisas för jag vet hur jag ska ta ansvar bra över det har även mycket erfarenheter inom jobbet och kommer alltid bemöta kunder med respekt och ha en trevlig ton art mot dom tycker det är väldigt viktigt,Och även kommer jag hålla en hög rp-nivå på jobbet jag kommer göra så folk vill komma tillbaka till marja-lisas för att köpa bilar igen och då ska man alltid vara trevlig mot kunder och har bra bemötande annars tappar man alla kunder men kommer hålla det på en hög rp nivå

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit chef över många bilfirmor förr vet hur man ska styra upp det och hur man ska beta sig som en chef på då just bilfirman kan även mycket om bilar och min karaktär är helt inne i bilar och älskar allt som har med bilar att göra,Vet många bilmärken och ja vet allmänna saker inom bilfirma yrket

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Enzo Ale han har alltid älskat allt med bilar och göra han har många dröm bilar men dom vill han verkligen slita för att har råd med dom och då fick han iden att jobba på bilfirma/bli chef så han kan jobba mot sitt mål med klart han jobbar inte bara för att nå sitt mål han jobbar även för att han tycker det är roligt men tillbaka till Enzo han är 26 år gammal har alltid älskat bilar en av hans drömmar är att äga en bilfirma/vara chef över en bilfirma han är väldigt kunnig inom priser på bilar osv han har bra minne och väldigt trevlig han har jobbat på många bilfirmor förr och varit chef av 2 andra det är verkligen hans drömjobb han vill jobba med detta hela livet och aldrig lämna jobbet inom bilyrket

Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt ofta ungefär 7-8 timmar på vardagar
Helger 12-uppåt ungefär så väldigt aktiv alla dagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Klart jag skulle göra det finns ingen anledning att sluta för det bara att leta vidare efter annat inom bil yrket eller kanske bli anställd på marja-lisas

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka