Nekad Lilleman0 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,957
Reaction score
258
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad är ditt discord namn? Lilleman0

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter och Alexander växte upp i Göteborg och har alltid haft en stark koppling till staden. Alexander Johansson är stand-up-komiker och uppträder regelbundet på olika komediklubbar runt om i Göteborg. Med en bra humor, Han lyckas få sin publik att skratta högt.. Alexander älskar att sprida glädje och skratt, och hans föreställningar blir alltid en välkomnad paus från vardagens tråkigheter för hans publik. Han älskar att skapa roliga ståuppföreställningar och få folk att skratta. Han brinner för komedi och använder sitt smarta sinne för humor för att sprida glädje och underhållning. Han har ett intresse för att samla på udda och färgglada strumpor. Han har en samling med mönster från flamingos till superhjältar och bär olika strumpor varje dag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att skapa roliga scenarion och ha roligt inne på servern och kommer spela med alla mina kompisar och ha en hög rp nivå och om det är mer spelare inne så är det roligare för alla andra också att träffa folk och ha en scocial rp med varandra och jag och mina kompisar kommer göra unika scenarion som är roligt för alla inte bara för oss och så ska vi hjälpa till så det blir ett starkare community med trogna medlemmar och följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på allas rp och inte bara bry dig om din egna och ska tänka på allas i din närhet när man är i ett scenario och man kan inte vinna alla scenarion som man har och man ska inte tycka det är tråkigt bara för man förlorar ett scenario för om man gör det så kan m,an nästan alltid utveckla till mer scenarion av det, Och det ska vara lika kul att förlora ett scenario som att förlora ett.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM Du dödar någon utan anledning, VDM Du använder bilen som ett vapen och kör på någon, NRL du blir dödad och då ska din karaktär inte komma ihåg något av det som hände, COPBAIT du vill få polisen efter dig tex du driftar förbi polis stationen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka